Winter Scene



Winter Wonderland ... 


Hoewel het nog geen winter is zijn we in de kaartenwereld allemaal al druk met de winter/kerstkaarten, en om jullie wat ideeën te geven doen wij weer een rondje bloghop met inspiratie.

Dit keer zetten we het knipvel winter scene in de spotlight.





Deze koop je HIER


Ik heb er dit keer een CAS (Clean and Simpel) kaartje van gemaakt, ik doe dit nooit vaak dus leuk om eens te proberen.



Als basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt, het nummer is 470.784.018




Deze koop je HIER


Het design papier wat ik bij deze kaart heb gebruikt dan heeft de titel Let It Snow en deze koop je HIER




Ik vond dat een poinsettia niet mocht ontbreken op deze kaart, ik heb de poinsettia gebruikt van Hobbizz 
Deze prachtige poinsettia koop je HIER








Om er een leuke bijpassende tekst bij te voegen heb ik gebruikt gemaakt van de clear stamp van Bella Lulu
Deze koop je HIER








Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben opgedaan.
Dan mogen jullie nu terug naar NOOR&ZO


Liefs, Patricia



Wat moet je doen?


  • Ga 13 september langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
























Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*