Sinterklaas

 



"Sinterklaas kapoentje gooi wat in mijn schoentje"


Goedemorgen lieve freubelvrienden.


Deze bloghop staat in het teken van de Sint.




Vandaag staat het knipvel Sinterklaas van Bella Lulu in de spotlight.
Dit te gekke knipvel koop je HIER




Dit leuke knipvel beval zowel plaatjes als leuke teksten.




Als basis mal heb ik gebruik gemaakt van een Dutch Doobadoo mal, namelijk de 470.713.750.





De Dutch Doobadoo mal koop je HIER


De wortel in de schoen heb ik gemaakt van een oor van het Dutch Doobadoo konijn.





Je koopt dit konijn HIER




Het label is gemaakt van een mal van Marianne Design.
Dit is de CR1510 en deze koop je HIER






Ik hoop dat jullie weer geinspireerd zijn geraakt door mijn kaartje.

Dit is ook tevens mijn laatste deelname aan de bloghop van Noor&Zo, ik stop per 1 december 2021 als designteamlid wegens persoonlijke omstandigheden.
Dank jullie wel voor jullie trouwe bezoekjes. Mijn blog blijft gewoon bestaan en jullie zullen mijn creaties blijven zien maar dan onder mijn "eigen" naam.

Jullie mogen nu naar ANOUK hoppen!

Liefs, Patricia



































































Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*