Cow Party

 


Gooeeeeedemorgen lieve freubelvrienden,


Vandaag hebben we een party, en wel een Cow Party!!

Dit is een knipvel van Bella Lulu.



Je koopt dit leuke knipvel HIER




Als basis heb ik een mal gebruikt van Studio Light, dit is de SL265




Je koopt deze mal HIER




In plaats van bestaande design papier ben ik aan de slag gegaan met inkt, er zijn zoveel mogelijkheden met inkt en je hebt altijd iets "bijzonders".


De blauwe inkt is van Izink, dit is de Mer du Sud.



Je koopt deze inkt HIER




De gele inkt is Distress Inkt, dit is de Fossilized Amber.







Ook heb ik dit keer weer hempcord gebruikt, dat kan een kaartje net afmaken.




De hempcord koop je HIER


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Tot de volgende keer!

Dan mogen jullie nu naar ANTOINETTE

Liefs, Patricia














































Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*