Cactus



Hallo Allemaal,


Vandaag zijn we allemaal een beetje prikkelbaar 😉 

Dit komt door het knipvel Cactus van Bella Lulu



Je koopt dit knipvel HIER

Zijn ze niet geweldig??




Eigenlijk wil ik dit keer met mijn kaart laten zien dat je niet altijd veel spullen nodig bent om een leuke kaart te maken.


Ik heb dit keer geen gebruik gemaakt van snijmallen, alleen het knipvel, designpapier, een tekenmal en cardstock.


Als basis heb ik een Dutch Doobadoo mal gebruikt.

Ik heb de 470.713.052



Deze mal koop je HIER


Uitgevouwen:


Opgevouwen:




Het designpapier wat ik heb gebruikt is nog een "oudje" van JoyCrafts en wel de Falling Leaves



Helaas niet meer verkrijgbaar bij Noor&Zo, maar zal vast nog wel bij mensen in hun hobby uitzet zitten.












Zo zie je dat je echt niet veel spullen nodig bent voor een leuke kaart, en het is zo handig dat Jolanda naar de leuke plaatjes op de knipvellen er meestal ook teksten bij doet, zo heb je altijd een bijpassende tekst!

Ik hoop dat dit ook eens een leuke inspiratie was.
Tot de volgende keer!

Jullie mogen nu naar ANOUK

Liefs, Patricia



















Reacties

  1. Heel erg leuk en dit designpapier past goed bij dit enige knipvel! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gaaf model kaart, echt top voor deze kleine plaatjes.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*