Feestjuh!!



🍰 Party Time 🍰


Een feestje is altijd leuk, lang kon dit niet vanwege Covid, maar het ziet er naar uit dat we Covid verslaan en we weer naar gezellige feestjes kunnen.

Onze gnomes geven alvast een voorproefje.




Jolanda heeft weer een keileuk knipvel ontworpen met ook weer passende teksten en leuke elementen om erbij te gebruiken.



Dit knipvel koop je HIER


Ook heb ik gebruik gemaakt van de snijmal van Marianne Design, de label mal.




Je koopt deze HIER





Op de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van een mal van JoyCrafts, dit is de Lilies if the valley.




Deze koop je HIER




Voor de tekst heb ik een clear stamp gebruikt van Marianne Design.




Deze koop je HIER




Ik hoop dat ik jullie op ideeën heb kunnen brengen, ik vond het weer een feestje om te maken.

Jullie mogen nu naar THERA

Tot de volgende keer

Liefs, Patricia


Wat moet je doen?

  • Ga 21 juni langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!






Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*