Berry Sweet

 


... Berry Sweet ...


Goedemorgen freubelvrienden,


Zoetkauwer of niet, na dit super leuke knipvel wordt je er vanzelf een ;-)

Het nieuwe knipvel "Berry Sweet" nog niet gezien? Zonde, maar wij gaan dit knipvel uitgebreid uitlichten voor jullie.

En je koopt hem HIER




Is het geen dotje? En wederom met teksten erbij, dus het past altijd bij elkaar. Ook zitten er andere handige knipsels bij zoals onder andere, een deegroller, beslagkom enz.

In het geval van mijn kaart wou Woef de Hond de meisjes graag helpen met een taart maken.




Woef is gemaakt van de teken mal van Dutch Doobadoo van de hond.
Dat is deze:





Deze koop je HIER

Maar helaas Woef kan zich niet gedragen en heeft van het glazuur gesnoept.




De Berry meisjes nemen het hem ook niet kwalijk, het is ook zo lekker.
Toch hebben de meisjes de taart op tijd af gekregen ;-)




Voor de taart heb ik een teken mal van Marianne Design gebruikt, dat is deze:




Deze koop je HIER


Zeg nou zelf, zijn de Berry meisjes niet schattig??




Uit dit kaartje blijkt maar weer dat je helemaal geen tig dingen nodig bent om een kaart in elkaar te zetten.
Vond het super leuk om deze kaart weer te maken voor de bloghop.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.

Dan mogen jullie nu naar JOSJE

Tot de volgende keer,
Liefs, Patricia.



































Reacties

  1. Wat geweldig. Super dat je de hond bij dit leuke knipvel hebt gebruikt! Weer inspiratie opgedaan, dank je wel. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh dit is ook weer een heel ander idee! Wat een creativiteit weer. Ook deze neem ik mee in mijn eigen kaarten. Groetjes Adri

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*