Jungle!


Goedemorgen lieve freubelmensen!


Het is weer bloghoptijd! We gaan dit keer een reisje maken door de jungle met deze te gekke jungle dieren.

Ik heb gekozen voor de koala, hij is zo schattig.




De koala is natuurlijk niet het enige dier op het knipvel, kijk maar eens hieronder.



Het knipvel koop je HIER

Ook heeft Jolanda er weer leuke toepasselijke teksten toegevoegd, en voor veel mensen belangrijk, ze zijn in het Nederlands!




Aan bijpassende designpapier is ook weer gedacht. Dit keer heeft het designpapier de naam: Wings of Time.
Deze koop je HIER
Ook is het verkrijgbaar in combi deal, knipvel en designpapier, deze koop je HIER

Het designpapier is schitterend en zelfs de elementen in het papier kan je uitknippen en elders gebruiken.




Ik heb het designpapier bewerkt met de distresser, hiermee maak je lekkere ruwe randen.



Deze koop je HIER


 Daarna bewerkt met inkt van het merk Harmony, ik heb dit keer gekozen voor de kleur Frair Brown.
Deze inkt van Harmony koop je HIER




De snijmal Angel van JoyCrafts heb ik ook gebruikt.



Deze koop je HIER




Ik hoop dat jullie weer wat ideeën hebben opgedaan.
Dan mogen jullie nu naar THERA hoppen.

Tot de volgende keer!

Liefs, Patricia


































Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*