Kadoosjes


 Hallo lieve bloggers!


Dit keer zijn de dames van Noor&Zo aan de slag gegaan met een online workshop Kadoosjes, een te gekke workshop!



Als je een maandabonnement hebt hoef je deze toffe workshop niet te missen want je kan hem ook los aanschaffen, deze koop je HIER




Door het weer krijg je zin in het voorjaar, terwijl het gewoon nog winter is, dus ik dacht ik ga aan de slag met het Pasen thema.
Zoals jullie kunnen zien heb ik gebruik gemaakt van Marianne Design baby bunny, deze bunny's zijn zo schattig en kan je voor zoveel thema's gebruiken, je koopt hem HIER 








Aan de andere kant van de kadoosjes heb ik gebruik gemaakt van het kuikentje Fiona van JoyCrafts (Mon Ami) deze is helaas niet meer verkrijgbaar bij Noor&Zo maar het zou maar zo kunnen dat dit schattige kuikentje nog in jullie assortement snijmallen zit ;-)




De kleine eitjes die ik heb gebruikt aan beide kant heb ik uit het design papier geknipt, soms is het design papier zo gemaakt dat je daar ook elementen uit kunt knippen om te verwerken op een project.

Het design papier wat ik gebruikt hebt is ook niet meer leverbaar, maar vond het te leuk om niet te gebruiken. 


De snijmal van Little Happiness Lelie van Dalen past ook prima bij dit thema, deze bloem kan je ook zo leuk in toefjes verwerken, een van mijn favoriete mallen.
Je koopt deze mal HIER




Hopelijk hebben jullie weer wat inspiratie gegeven.
Super leuk dat jullie langs kwamen, tot de volgende keer.
Jullie mogen nu inspiratie op doen bij Linda

Liefs, Patricia.

























Reacties

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*