Think Pink


Hey Hoi en leuk dat je bij mij langs komt!


Think Pink is dit keer het thema, en laat roze nou net mijn lievelings kleur zijn dus zoals jullie begrijpen zat ik te zingen bij dit project ;-)



Dit knipvel Think Pink is onwijs schattig, en heeft nummer 3000/0029.



Als basis heb ik een Dutch Doobadoo sneaker mal gebruikt, de 470.713.750




Ik gebruik deze mal ook regelematig voor tieners, daar hoef je niet met een "kinderachtig" kaartje aan te komen met bijvoorbeeld eenhoors of flamingo's maar als je deze mal erbij gebruikt is het toch in een keer tof!

Het designpapier wat ik gebruikt heb is Love Letters



Om de kaart wat verder leuk aan te kleden heb ik gebruik gemaakt van de JoyCrafts mal Lelie van Dalen
Ik vind dit zo'n snoezige mal!





Hopelijk was dit niet al te veel roze geweld hihi en heb ik jullie ogen kunnen strelen met dit geweldige knipvel.

Ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende keer.
Jullie mogen nu terug naar Noor & Zo

Liefs, Patricia











Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*