Happy Holidays


Hallo lieve bloghoppers!

Nog een aantal weekjes en dan is het kerstmis, de afgelopen tijd hebben jullie al veel langs zien komen met betrekking tot de kerst, maar dit te gekke nieuwe knipvel van Bella Lulu Happy Holidays willen wij jullie niet onthouden.

 


De basis van mijn kaart is gelegd door Dutch doobadoo mal nummer 470.713.311




De huisjes zijn heel erg geschikt om leuke "tafereeltjes" te maken. Samen met het design papier Advent van Noor en zo ben ik aan de slag gegaan.







De poppetjes uit het knipvel lenen zich uitstekend om zulke "tafereeltjes" te maken, een elfje wuift iedereen toe vanuit het raam, het rendier geniet van de mooie versierde kerstboom.

Ook heb ik als decoratie bij de tekstlabels gebruik gemaakt van Hemp cord hiermee maak je toch een speels effect.







Hebben jullie die super leuke lichtslingers gezien op mijn kaartje?
Zijn ze niet super?!!
Deze zijn van Joy Crafts




Ik vond het super leuk om deze kaart te maken, en zoals je ziet zijn er met het knipvel vele mogelijkheden.







Super leuk dat jullie langs kwamen om mijn blog te bekijken.
Hopelijk komen jullie snel weer langs!

Jullie mogen nu doorhoppen naar



Liefs, Patricia.

















Reacties

  1. Ook weer zo een leuk kaartje. Liefs, Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Erg mooi gemaakt.
    Die lampjes zijn geweldig.
    Fijne dag
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk ideetje met een oude mal. Erg leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De oudjes doen het nog steeds goed 😉
      Dank je wel voor je reactie 💐

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Jungle!

Little Kitty *Miauwww*