Anemoon


Hallo lieve bloghoppers!


Het is weer tijd voor een nieuwe bloghop, de dames en ik zijn aan de slag gegaan met het design papier Anemoon, zeg nou zelf, is dit geen schitterend papier??


Als basiskaart heb ik gebruik gemaakt van een kaart {dit is de harmonicakaart} waarvan jullie ook een beschrijving krijgen als je een All Inclusive Abonnement neemt bij Noor&Zo.






Zo ziet het model kaart eruit, hij is zo leuk om te maken.
Met het design papier van Anemoon kan je ook verschillende tafereeltjes maken.
Uiteraard heb ik ook weer gebruik gemaakt van de Nesting Dies



 


Deze kan je dus ook zo uitsnijden in plaats van alleen met een stempel.
En natuurlijk heb ik ook gebruik gemaakt van Hemp Cord ik ben dit keer met een blending tool met groene inkt over het koord gegaan om het koord een beetje bijpassender te maken.





Zoals jullie zien is er ontzettend veel mogelijk met dit design papier, ik ben fan!!



Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn blog, dan mogen jullie nu naar Linda hoppen om daar nog meer inspitratie op te doen.
Tot de volgende keer.

Liefs, Patricia.














Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*