Social Distancing

 


Hallo Allemaal,


Helaas moeten wij er weer aan geloven, het mondkapje. 

Daarom zetten wij bij deze dit knipvel weer in de spotlight.


Social Distancing 3000/0074



Je koopt hem HIER





Zijn ze niet gaaf?? Zelfs het elfje en de kerstman dragen een mondkapje.


Ik heb de basis gemaakt met een Dutch Doobadoo mal, de 470.713.735




Je koopt hem HIER




Het designpapier wat ik heb gebruikt dat is Kerstfeest van Bella Lulu, helaas is deze niet meer verkrijgbaar, maar ligt waarschijnlijk nog wel bij jullie voorraad.




De rondjes in mijn kaart heb ik eruit gehaald met de stanzen van Bella Lulu de 3002/0003.







Het is zo ideaal dat er in de knipvellen ook teksten zitten, zo heb je altijd een bijpassende tekst!!






Ik hoop dat jullie deze hop ook weer leuk vonden en dat jullie weer inspiratie hebben opgedaan.

Tot de volgende keer, dan mogen jullie nu naar LINDA

Liefs, Patricia


































Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*