Giftcard Slimline

 


Hey Hi!


We hebben weer een online workshop van Daisy in elkaar gefreubelt.

Een super leuke Giftcard Slimline.

Als je geen maand abonnement hebt kan je deze workshop ook los kopen, dat kan HIER




Dit heb ik ervan gemaakt. De dochter van een vriendin wordt 12 jaar en wat geef je nu aan een puber meisje, juist een tegoedbon om te shoppen!!




Met deze giftcard kan ze lekker met haar moeder of een vriendin de stad in.


De plaatjes die ik heb verwerkt komen uit het knipvel van Bella Lulu BFF, 3000/0086.




Deze koop je HIER


De hartjes die ik op mijn kaart verwerkt heb komen van een mal van Marianne Design, en wel de CR1538.




Deze koop je HIER




De leuke Doily van Hobbizz heb ik ook gebruikt.




Je koopt deze Doily HIER




Deze te gekke mal is van CarlijnDesign.
Dit is de CDSN-0126.
Je koopt deze HIER




Dit is toch een super tof cadeautje?
En zoveel leuker geven als een envelop met inhoud.

Leuk dat jullie langs kwamen.
Dan mogen jullie nu naar ...


Tot de volgende keer.

Liefs, Patricia









Reacties

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*