Schuifkaart



Goedemorgen lieve bloghoppers!


Vandaag is het weer tijd voor een toffe online workshop. Deze kaart is ontworpen door Corry. Heb je geen maandabonnement dan kan je deze workshop ook los kopen. Deze kan je HIER kopen.


Dit is mijn uitvoering van de kaart:




Ik heb er een opkikkerkaart van gemaakt. Het knipvel is nummer 3000/0063. Deze kan je HIER kopen.





De pleister, potje en tabletten komen van Marianne Design, dit is de CR1547, deze koop je HIER








Ook de stempel die ik hier gebruikt heb komt van Marianne Design. Je koopt deze HIER







Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn kaart.
Dan mogen jullie nu naar ANOUK hoppen.

Tot de volgende keer,

Liefs, Patricia.


























Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*