Kerstkadootjes



Goedemorgen Allemaal,


Het is weer maandagochtend, wat vliegt een weekend toch snel voorbij.

Deze maandagochtend staat het knipvel Kerstkadootjes van Bella Lulu in de spotlight op de blog van Noor&Zo.

Je koopt dit leuke knipvel HIER






Kijk nou hoe gaaf deze plaatjes zijn!!


Als basis heb ik een Dutch Doobadoo mal gebruikt en wel de 470.784.022, deze koop je HIER




Het designpapier Sleigh Ride heb ik dit keer gebruikt, deze kan je HIER kopen.




Ook heb ik dit keer een stempel van Marianne Design verwerkt in mijn kaart, ben nou eenmaal fan van Marianne Design.
Dit is de CS1036 en je koopt hem HIER







Nepsneeuw zit ook verwerkt in mijn kaartje, kijk maar op dit plaatje boven deze tekst. Dit is FoamBall Clay van CraftEmotions
Deze clay koop je HIER




Om de kaart bovenaan leuk af te maken heb ik gebruik gemaakt met een tagje uit het designpapier en met hemp cord in het zwart dit keer.
Dit hemp cord koop je HIER





Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven.
Tot de volgende keer.

Jullie mogen nu terug naar de blog van NOOR&ZO

Liefs, Patricia



Wat moet je doen?


  • Ga 4 oktober langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!








 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*