Honey Bee



Hey Hoi Bezige Bijtjes!


Leuk dat jullie weer langs komen om inspiratie op te doen bij de Noor dames.

Dit keer aan de slag gegaan met het knipvel Honey Bee, een keileuke vind ik. 

Het knipvel koop je HIER




Jolanda heeft er ook weer toepasselijke teksten bijgemaakt, super handig!!




Ik heb als basis een Marianne Design mal gebruikt, de CR1538
Deze koop je HIER




In plaats van het hartje of het rondje heb ik een zeshoek mal gebruikt, zo lijkt het net een honingraad.




Ook heb ik gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo Texture Paste, daarna ben ik inkt gaan gebruiken op mijn kaart.
De Dutch Doobadoo Pasta vind je HIER




De inkt die ik heb gebruikt is van Memento, Peanut Brittle, deze koop je HIER







Ik heb een mal van Dutch Doobadoo gebruikt om de pasta aan de te brengen, dat is de 470.715.001, deze koop je HIER




Ik hoop dat jullie genoten hebben.
Vond het weer super leuk om te maken.

Tot de volgende keer!
Dan mogen jullie nu terug naar NOOR&ZO

Liefs, Patricia




















































Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*