Sweet Cupcake



Goedemorgen lieve bloghoppers,


Zijn jullie ook van die zoetkauwers?

Dit keer is mijn kaartje mierzoet.



Hij is gemaakt met het knipvel Sweet Cupcake, dit vel heel super leuke plaatjes en teksten.



 Dit te gekke knipvel koop je HIER


Kijk nou hoe leuk plaatje ...




Als basis heb ik gebruikt gemaakt van een Ducht Doobadoo mal met het nummer 470.784.018




Deze koop je HIER


Persoonlijk ben ik erg gek op de teken stencils en snijmallen van Marianne Design, daar ben ik dit keer ook mee aan de slag gegaan.

Ik heb teken stencil PS8086 gebruikt.




Deze koop je HIER


Ook zitten er in deze tekenmal leuke keukenspullen zoals een houten lepel en spatel.




De randen van de koksmuts heb ik bewerkt met inkt zodat de bovenste gedeelte er meer uit springt.

Hiervoor gebruikte ik de inkt van Harmony, genaamd Sandstorm




Deze koop je HIER


Voor het design papier heb ik de set Lentekriebels van Bella Lulu erbij gepakt, die paste super leuk bij mijn kaart.



De set Lentekriebels koop je HIER


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Zo leuk om jullie elke keer weer langs zien hoppen!


Jullie mogen nu een kijkje nemen bij ANOUK


Liefs, Patricia



Wat moet je doen?


  • Ga 20 september langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!







Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*