Pop Up Kubuskaart

 


Goedemorgen freubelbipsjes,


Het is weer hopperdehop tijd, wij zijn dit keer aan de slag gegaan met een online workshop van Natalie.

Heb je geen abonnement? Deze workshop is ook los verkrijgbaar, je kan dan HIER klikken.




Ik ben aan de slag gegaan met het designpapier Fantasy Field, deze koop je HIER




In dit designpapier staat de eenhoorn centraal dus ik heb de mal van Jocelijne erbij gepakt en heb eenhoorns gemaakt.
De mal van Jocelijne koop je HIER




De tekst Fantasy op mijn kaart komt van het Keep Calm alfabet van CarlijnDesign, deze koop je HIER








Ook heb ik gebruik gemaakt van de Buckles van Joy! deze zijn bij Noor&Zo niet meer te koop.




Ik maakte altijd gebruik van de Tacky Tape, maar deze beviel mij niet meer zo goed omdat ik gek werd van het statische achterkantje, ben nu overgestapt op de Scor-Tape, deze koop je HIER
Ik heb gekozen voor de maten 1/8" en 3/8"






Wat een te gekke workshop hé?!
Hopelijk tot de volgende keer.

Jullie mogen nu naar ANOUK

Liefs, Patricia



Wat moet je doen?


  • Ga 24 september langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

























Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*