Little Chef



 Bonjour Petits Chefs


De een is een fan van hartige snacks, de ander is fan van zoet. En voor deze mensen zal deze set een set worden om bij te watertanden ;-)


Ik heb er een schudkaartje van gemaakt.




Het designpapier koop je HIER


Hebben jullie de plaatjes gezien die in deze set zitten?

Ze zijn zo ontzetten schattig 😍


Als basis heb ik een slim line mal gebruikt van Marianne Design.



Deze koop je HIER


De tekst die heb ik gebruikt komt uit het knipvel Sweet Cupcake van Bella Lulu.




Deze koop je HIER






Voor de lekkere accessoires heb ik gebruikt gemaakt van 2 mallen. De eerste is van Jocelijne Tea Party deze is helaas niet meer te koop bij Noor&Zo.
De tweede mal die ik heb gebruikt is van Marianne Design.

Deze koop je HIER




Dit is een echte "smakelijke" bloghop.
Ik hoop dat jullie mijn creatie jullie heeft geinspireerd.

Graag tot de volgende keer!!

Jullie mogen nu naar DAISY

Liefs Patricia


Wat moet je doen?


  • Ga 6 september langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

















Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*