Easelvariatie

 


Goedemorgen lieve freubelvrienden


Vandaag laten wij jullie een workshop kaart zien van Irina Kikkert, wij willen met deze bloghop laten zien dat er met slechts 1 kaart vele mogelijkheden zijn.

Als je geen abonnement hebt kan je deze workshop ook los aanschaffen.

De workshop is HIER te koop!



Het designpapier wat ik heb gebruikt is Sleigh Ride deze kan je HIER kopen.






De sneeuwpop, pinguin en ijsbeer heb ik gemaakt met Patooties CarlijnDesign en ontworpen door Jocelijne 
De patooties koop je HIER


De sneeuwbergen en iglo zijn met een mal van Marianne Design gemaakt, deze is helaas niet meer verkrijgbaar bij Noor&Zo, ik kan jullie wel een alternatief tip geven, en dat is de mal van Elizabeth Craft
Je koopt deze HIER








De tekst op mijn kaart komt uit het knipvel Snowman
Deze koop je HIER





Uiteraard kan deze kaart ook plat verstuurd worden.

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben en dan zie ik jullie graag de volgende keer langshoppen.
Nemen jullie nu even een kijkje bij ANOUK

Liefs, Patricia



Wat moet je doen?


  • Ga 17 september langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!





































Reacties

  1. Wat een geweldig leuk model en wat heb je er een super leuke kaart van gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*