Trapjes Vouwkaart

 


Hallo freubelvrienden,


Tijdens deze bloghop staat er een online workshop centraal, en wel de "trapjes vouwkaart".

Als je geen abonnement hebt kan je deze workshop ook los bestellen, 

dat doe je HIER.




Dit is mijn uitvoering. Ik heb gekozen voor het thema zee!


Het designpapier wat ik heb gebruikt is het papier, Seashore.




Deze koop je HIER



De plaatjes die ik gebruikt heb zijn van het knipvel Ahoy


Deze koop je HIER




De leuke tekst Hello Sailor komt van de stempelset van Marianne Design.
Het nummer hiervan is de CS1007.




Dan heb ik overal strandpalen, bootjes en strandhuisjes verwerkt, ook deze zijn van Marianne Design.
Het nummer hiervan is COL1497.



Deze is HIER te koop!

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Wens jullie tot slot een fijne dag en tot de volgende keer.

Jullie mogen nu terug naar NOOR&ZO

Liefs, Patricia



Wat moet je doen?

  • Ga 13 augustus langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

























































Reacties

  1. Super leuk dit zeethema met het leuke model trapjeskaart. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De stansen van Marianne Design passen heel mooi bij dit papier en uitknipvel.
    Hele leuke combinatie geworden zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*