Happy Summer



Goedemorgen lieve mensen, 


Alhoewel het weer ons een beetje in de steek laat kan je natuurlijk alsnog een Happy Summer hebben, en laat dit nou de naam zijn van een super leuk knipvel van Bella Lulu.






Je koopt dit knipvel HIER



Als basis heb ik de Banner Slimline van Marianne Design gebruikt, deze heeft super leuke randjes.

Je koopt de Craftable Banners Slimline van Marianne Design HIER


Ook ben ik aan de slag gegaan met het Potje van Marianne Design en heb er dit keer een shaker van gemaakt, deze mal leent zich daar uitstekend voor.

Je koopt de Creatable Potje van Marianne Design HIER







Bovenop en aan de zijkant van het potje heb ik gebruik gemaakt van het fruit van Marianne Design, past helemaal bij dit thema!



Je koopt de Creatable Fruit van Marianne Design HIER




Al met al hoop ik dat ik jullie weer inspiratie heb gegeven, en zeg nou eerlijk, ook al werkt het weer niet mee, met dit knipvel krijg je het ultime zomergevoel!!

Jullie mogen nu naar NOOR&ZO terug gaan.

Tot de volgende keer!

Liefs, Patricia





Wat moet je doen?


  • Ga 23 augustus langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*