Feliz Navidad



Goedemorgen bloghoppers!


Vandaag zetten wij de uitdrukvel Feliz Navidad van Bella Lulu in het zonnetje.

Er zijn mensen die het toch lastig blijven vinden om plaatjes uit te knippen, daarom zijn deze vellen echt ideaal!!

Ik wil in deze blog laten zien dat je echt niet veel spullen nodig bent om een leuke kerstkaart te maken.




Je koopt deze set HIER




Zoals je kunt zien heb ik dit keer niet veel mallen gebruikt, dit heb ik expres gedaan zodat jullie kunnen zien dan je met een uitdrukvel of knipvel al best ver kunt komen.


Ik ben begonnen met 2 Dutch Doobadoomallen, de 470.713.152 en de 470.713.642.
Helaas is de 470.713.152 niet meer verkrijgbaar bij Noor&Zo, maar je kan hier natuurlijk ook een andere mal voor gebruiken.

De 470.713.642 koop je HIER
Dat is onderstaande mal.






Het designpapier wat ik heb gebruikt is het papier Sleigh Ride
Deze koop je HIER






De uiltjes en tekstjes zijn toch super leuk, helemaal geen clear stamps voor nodig op deze manier.




Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Jullie mogen nu naar GERLINDE hoppen!

Tot de volgende keer.

Liefs, Patricia.



Wat moet je doen?

  • Ga 2 augustus langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!























 

Reacties

  1. Leuke kaart! Die uiltjes en teksten zijn echt heel mooi! Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk en de uitdrukvellen zijn geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan met de kleuren combinatie, super.
    en dit uitdrukvel heb ik ook, maar eens snel aan de slag gaan hiermee.

    groet angela

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*