Drie dubbele easelcirkelkaart

 


HopperdeHop!


Daar zijn we weer met een leuke bloghop.

Nu staat er weer een leuke online workshop in de spotlight. Heb je geen maandabonnement, dan kan je deze workshop ook online los kopen.

Deze koop je HIER


Ik heb dit keer voor het thema: Opkikkertje gekozen. Soms heeft iemand even een opkikkertje nodig en hoe leuk is het dan om een kaartje te ontvangen?!




De plaatjes die ik heb gebruikt op dit kaartje zijn van Bella Lulu en dat is het knipvel 3000/0063 genaamd opkikker.
Je koopt deze HIER




Ook zitten er leuke toepasselijke teksten in dit knipvel, ook daar heb ik gebruik van gemaakt op mijn kaartje.





De houtstukken waar de uiltjes op staan/zitten zijn van Marianne Design.
Dit is nummer COL1497
Je koopt deze HIER







Verder heb ik gebruik gemaakt van een Clear Stamp van Marianne Design en dat is de CS1065.






Deze koop je HIER





Leuk dat jullie weer langs kwamen "hoppen" en hopelijk tot snel.
Dan mogen jullie nu een kijkje nemen bij LINDA

Liefs, Patricia



Wat moet je doen?


  • Ga 27 augustus langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!



















Reacties

  1. Heel erg leuk om met dit model een opkikkerkaart te maken! Hij is prachtig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*