Cozy Gnomes


Hallo lieve freubelvrienden,


Er staat weer een nieuwe bloghop te wachten voor jullie.

Terwijl jullie misschien net een slokje koel water nemen, staan de kerstkaarten toch al weer op jullie te wachten ;-)



Cozy Gnomes!
Dit knipvel staat deze keer in de spotlight.

Je koopt deze HIER




Sleigh Ride, is het designpapier wat ik heb gebruikt bij mijn kaart. Cozy Gnomes heeft ook een eigen set designpapier.

Het designpapier Sleigh Ride koop je HIER




Dit is mijn kaart voor deze bloghop.
Ik heb gebruik gemaakt van verschillende Marianne Design mallen, ik zal de linken naar deze mallen hieronder posten:

*Je koopt de CR 1551 HIER dit is de labelmal {de kleinere}





*De grote labelmal is van Dutch Doobadoo die koop je HIER





*De koffiebeker is ook van Marianne Design, deze koop je HIER





De koekje en macrons zijn gemaakt met de mal van Marianne Design, deze koop je HIER




Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie hebben kunnen geven.

Heel graag tot de volgende keer.
Via deze link ga je terug naar de blog van NOOR&ZO

Liefs, Patricia.


Wat moet je doen?


  • Ga 26 juli langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!










 

Reacties

  1. Helemaal leuk deze kaart met dit mooie papier en de gnomes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze kaart is ook heel leuk en een leuk idee om de gnoom op zn kop te zetten.

    groet angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook weer een super idee met de marianne mallen er bij leuk ook de genoom op zijn kop is weer een mooie kaart geworden

    Gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*