Cadeau Vouwkaart KAA057



Goedemorgen deze morgen,


Spooky, ik ga vandaag lekker met jullie griezelen. Ik heb namelijk voor deze workshop kaart het thema Halloween gebruikt. 

Deze kaart kan je maken als je een abonnement hebt, heb je deze niet, geen nood, je kan deze workshop ook los kopen, dit doe je HIER






Ik ben stapel gek op het thema Halloween voor kaarten maken, dus ik dacht ik ga eens lekker aan de slag met het prachtige designpapier Halloween.
Je koopt deze HIER






De super leuke plaatjes zijn van Bella Lulu, dit leuke knipvel koop je HIER




Er zitten ook gelijk toffe teksten bij, handig toch??




Het woord: BOO heb ik gemaakt met 6004/0016 Stansen en Stempels Scrabble van Joy!





Deze is helaas niet meer verkrijgbaar bij Noor&Zo.




De labels heb ik gemaakt met de CR1551 van Marianne Design, deze mal mag eigenlijk niet ontbreken in je hobbykamer, hij komt zo vaak van pas!
Je koopt hem HIER


Ik hoop dat ik jullie weer inspiratie hebt gebracht.
Super leuk dat je kwam langs hoppen en tot de volgende keer.

Jullie mogen nu een kijkje nemen bij ANOUK


Liefs, Patricia.





Wat moet je doen?


  • Ga 20 augustus langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!




































Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*