Gooaaaaaaal!!



HUP HOLLAND HUP

Zijn jullie er al klaar voor?

Gaat Nederland vechten als een leeuw?




De dames van Noor&Zo hebben weer een wat oudere knipvel erbij gepakt, dat is het knipvel van Bella Lulu, nummer 3000/0062
Deze koop je HIER

Is hij niet super tof??


Ik heb als basis een Dutch Doobadoo mal gebruikt, nummer 470.713.792.
Die koop je HIER




Onze zoon zit op voetbal en is in september jarig, ik dacht ik maak deze vast voor hem ;-)




Zijn naam heb ik uitgesneden met een stans van Studio Light.
Deze koop je HIER






Onze boy is natuurlijk een Cool Dude, deze tekst en uitstansmal komt van Marianne Design COL1343.
Deze koop je HIER






Ik hoop dat ik jullie een beetje "oranjekoorts" heb kunnen geven.
We gaan de oranje boys met ons allen aanmoedigen.
Wens je een fijne dag.

Jullie mogen nu terug naar NOOR&ZO

Liefs, Patricia



















































Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*