By The Fireplace


πŸŽ„ By The Fireplace πŸŽ„


Goedemorgen lieve mensen!

Het is weer tijd voor een nieuwe bloghop, en hoewel we ondertussen lekker zitten te bbq-en zijn we toch ook al weer bezig met kerstkaarten.

Dit is mijn eerste jaar in dit onwijs gezellige design-team maar ik geef toe, het is wat lastig om in de kerstsfeer te komen terwijl ik ook een satΓ© naar binnen werk πŸ˜‰


Maar eerlijk is eerlijk, By The Fireplace is een te gekke design set met papier en bijpassende plaatjes en teksten.



Het designpapier koop je HIER


Ik heb er dit keer voor gekozen om aan de slag te gaan met de harmonicakaart, deze vind je in de Facebook groep als je een All Inclusief abonnement hebt.




Express even een foto van de bovenkant gemaakt zodat het wat duidelijker te zien is.


Voorkant:






Voor de tags heb ik gebruik gemaakt van de mal Big Tag van Marianne Design CR1551




Deze koop je HIER


Ook heb ik het designpapier bewerkt met de distresser en inkt, dit keer heb ik de inkt van Memento gebruikt, kleur Pistachio.





Deze koop je HIER







Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Super leuk dat jullie kwamen kijken.

Jullie mogen nu naar LINDA

Tot de volgende keer,

Liefs, Patricia


Wat moet je doen?

  • Ga 28 juni langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!






























 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*