Open en Lock Kaart

 


Goedemorgen freubelvrienden,


Vandaag gaan we weer een online workshop in de spotlight zetten en wel de Open en Lock kaart.

Heb je geen abonnement, dan kan je deze workshop HIER los kopen.




Ik heb het thema Feestvarken gebruikt bij deze kaart, zo'n kaart is altijd makkelijk.


De varkens die ik heb gebruikt zijn van Eline's Animals




Ben gek op de beestje van Eline.
De stempels stempel ik op Perfect Colouring Paper dit vind ik heel fijn papier, zeker omdat ik alles kleur met alcohol markers.






De markers waar ik mee kleur zijn de Spectrum Noir Triblend markers.
En eerlijk is eerlijk, ik ben er verslaafd aan geraakt, deze markers maken kleuren zo makkelijk en het effect is schitterend!!

In een marker zitten 3 opeen volgende kleuren waardoor het kleuren met bijvoorbeeld schaduw heel makkelijk maakt.
Er zijn natuurlijk verschillende markers en ik begin nog maar net dus druk aan het sparen.
Voor deze kaart heb ik 4 soorten gebruikt.










Ook de clear stamp van Eline heb ik gebruikt.
Die koop je HIER




Het designpapier is van DenDennis en heet Party Patterns, deze is helaas bij Noor&Zo niet meer verkrijgbaar. Maar vond hem te leuk om niet te gebruiken.




Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn blog en ik hoop jullie snel weer te zien. Wens jullie een fijne dag toe.
Tot de volgende keer.

Jullie mogen nu terug hoppen naar NOOR&ZO

Liefs, Patricia.











































Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*