Kerstfeest



🎄 Kerstfeest ðŸŽ„


Ja jullie lezen het goed, kerstfeest!

Het is in de kaarten wereld heel normaal rond deze tijd, wie genoeg kaarten wil maken voor kerst begint nu!

Daarom zijn wij ook begonnen om jullie te laten zien wat er momenteel verkrijgbaar is rondom kerst.




Ik ben alvast begonnen aan een mini album voor de leuke kerstfoto's dit jaar.
Nu dat hopelijk de regels iets worden versoepeld kunnen we straks kerst ook iets uitgebreider vieren.

De basis is van Dutch Doobadoo, dit is de 470.713.843.
Deze koop je HIER






Het prachtige designpapier is van Bella Lulu, genaamd kerstfeest.
Helaas is deze set uitverkocht.




Voor het woord, kerst, op de voorkant heb ik een alfabet snijmal gebruikt van Studio Light.
Deze koop je HIER






Dit is toch een super leuke manier om leuke kerstfeest herinneringen in te bewaren? En je kan het boekje net zo dik maken als je wilt. Door bijvoorbeeld pagina's 2 keer te gebruiken of beide kanten van de bladzijde beplakken.




De randen van het designpapier heb ik bewerkt met een distresser.
Deze koop je HIER




Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren.
Leuk dat je langs kwam hoppen!
Wens je een fijne dag.

Dan mag je nu naar LINDA hoppen!

Liefs, Patricia














































Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*