Ik vind je lief!






Ik vind je lief ... 

Dit is de titel van het nieuwe knipvel van Bella Lulu.
En als je het knipvel bekijkt dan snap je de titel, de liefdes gnomes zijn zooooo lief 💓




De dames van het designteam en ik hebben het geluk om hiermee aan de slag te gaan. Dit is mijn uitvoering.



De voorkant van mijn kaart heb ik bewerkt met texture paste



Daarna ben ik aan de slag gegaan met harmony inkt



Op deze manier krijg je een ontzettend leuk en unieke ondergrond!
Voor de tekst heb ik gebruik gemaakt van de stampel/stans set van Karin Joan.
Dat is deze: 


Deze koop je HIER





Het designpapier en dutch doobadoo mal wat ik gebruikt heb zaten in de Crafty Kit XXL Sweet Hearts, helaas is deze niet meer verkrijgbaar en de Dutch Doobadoo mal is niet los verkrijgbaar.
Maar ik vond het zo leuk matchen bij dit knipvel.







Op de harten heb ik ook nog gebruik gemaakt van de Buckles, omdat er ook een hartvorm bij zit vond ik deze te gek passen bij deze kaart.
Deze mal koop je HIER




Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Dan mogen jullie naar THERA hoppen!!


Wens jullie een hele gezellige dag toe.

Liefs, Patricia





























 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*