Workshop Schuifkaart



Hallo lieve allemaal,

Vandaag staat er weer een online workshop in de spotlight. Deze is genaamd, schuifkaart en is heel leuk om te maken.

Je koopt de online workshop HIER

De naam "schuifkaart" zegt het al, je kan deze kaart uitschuiven, mijn kaart zit er in elkaar zo uit.




Voor het designpapier heb ik gekozen voor de set Anemoon.
Deze koop je HIER


Deze set bevat designpapier maar ook leuke labels, en schitterende plaatjes.




Ben groot fan van hemp cord, hier kan je zoveel leuke kanten mee op. Deze zijn er in verschillende kleuren, dit keer heb ik gekozen voor zwart.
Je koopt dit HIER






Het designpapier heb ik ook bewerkt met een paper distresser en daarna beinkt, met de kleu Black Soot.

De paperdistresser koop je HIER
De inkt die ik heb gebruikt koop je HIER





Naast de lijm van Dutch Doobadoo gebruik ik heel graag Tacky Tape, als iets zeker weten vast moet zitten, pak ik Tacky Tape!

De Tacky Tape koop je HIER
{Er zijn 3 verschillende maten}




Op de volgende foto is de kaart helemaal uitgeschoven te zien




Ontzettend leuk dat jullie weer langs kwamen.
En ik hoop dat jullie de volgende keer ook weer komen "hoppen".

Jullie mogen nu bij ANOUK langs gaan.

Tot de volgende keer,
Liefs, Patricia.


























 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*