Schip "Ahoy"!



🚢 Schip Ahoy, alle trossen los! 🚢



Goedemorgen lieve allemaal.


Hebben jullie het knipvel  "Ahoy" van Bella Lulu al gespot?

Nee? Jammer, hij is zo leuk.

Maar de dames en ik van Noor & Zo zijn ermee aan de slag gegaan en tijdens deze bloghop kun je onze kaarten bekijken.

Ik heb mijn basis kaart gemaakt van de Dutch Doobadoo mal 470.713.856.

Deze koop je HIER






                                        Het knipvel koop je 
HIER 

Is hij niet tof?



Ook heeft Jolanda de kleuren weer passend gemaakt bij een papierdesign set, en deze set heet Seashore en koop je HIER




Ik heb gebruik gemaakt van wat "oude" mallen van Marianne Design, de vuurtoren heeft nummer LR0231.
En de meeuw, boot en strandpaal is van set nummer LR1279.




De "bakers twine" is ook te koop bij Noor & Zo, deze koop je HIER






Bij deze mal van Dutch Doobadoo zitten "luikjes", dus heel toepasselijk voor een schip!
De piraatjes zitten achter het luik verstopt.





Ik hoop dat jullie de bloghop net zo leuk vinden als ik het maken ervan.
Komen jullie snel nog eens langs hoppen?
Jullie mogen nu bij Gerlinde gaan kijken.

Tot snel weer,

Liefs, Patricia.

























 

Reacties

  1. Hoi
    Wat een mooie kaart. Erg leuk dat de piraten achter de luikjes zitten.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja....het knipvel is super gaaf....net als jouw kaartje....wat leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en grappig de matroosjes achter de luikjes van de slimline kaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo met die luikjes. Altijd leuk een kaart met een verrassing.
    Groetjes Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh wat ontzettend leuk met die luikjes dat is een echte verassing. Weer een idee genoteerd dankjewel voor het voorbeeldgroetjes Arinda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*