Pocketkaart



Goedemorgen lieve allemaal!

Kopje koffie bij de hand?

Tijd voor een leuke bloghop. De dames en ik van Noor en Zo zijn aan de slag gegaan met een online workshop, de pocketkaart!



Hij is keileuk en er past best veel in, leuk om iemand dus mee te verrassen.
Je vindt de online workshop HIER





Het designpapier wat ik heb gebruikt is Love Story, dit is nummer 6011/0600.
Je koopt deze HIER






Ook heb ik gebruik gemaakt van de Vintage Flourishes Buckles, 6002/1566.
Deze koop je HIER




De plaatjes die ik heb gebruikt zijn plaatjes die bij de #002 kit gewoon voor jou, horen. Dit zijn plaatjes van Janneke Brinkman.
Deze kit koop je HIER






Wat leuk dat jullie langs kwamen hoppen!
Zo was je kopje koffie alleen drinken misschien een stukje gezelliger.
Ik wens jullie tot slot een fijne dag en tot de volgende keer.

Dan mogen jullie nu naar Thera hoppen!

Liefs, Patricia.






































Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*