*LenteKriebels*



Een hele goedemorgen lieve allemaal! 


Nu we zo richting de "echte" lente gaan zal het bij sommiggen van jullie wel kriebelen. Dus we gaan nog een rondje "Lentekriebels" doen!





Het designpapier zal jullie bekend voorkomen, dat klopt, dit designpapier vloog als warme broodjes over de toonbank en dat is de reden om het wederom te laten drukken.



Het is echt onwijs tof papier en ik ben zelf groot fan! Designpapier en bijpassende plaatjes en teksten in een set, super handig toch?!
Lentekriebels koop je HIER
Er is ook een actiepakket, deze koop je HIER




Dutch Doobadoo mal nummer 470.713.855, heb ik gebruikt.
Deze koop je HIER





Ik heb de kaart gecombineerd met een basiskaart in zwart, zo steken de pastelkleurtjes er mooi uit!
De zijkanten van de kaart heb ik bewerkt met de distresser, en daarna beinkt met inkt van Versa Magic, de kleur pink petunia.

De distresser koop je HIER
De inkt van Versa Magic koop je HIER



Ook heb ik gebruik gemaakt van een "shaker window" 







Deze shaker windows zijn hartstikke leuk en makkelijk in gebruik. Gevuld met schudmateriaal krijg je een onwijs leuk en vrolijk kaartje.
Deze shaker windows koop je HIER

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan.
Vond het super leuk om deze blog weer te maken, wat hebben we toch een heerlijke hobby he?!
Jullie mogen nu naar ANOUK

Tot de volgende keer.
Liefs, Patricia.





































Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*