Baby Boy-Girl



"It's a Boy"  "It's a Girl"

Hallo lieve allemaal!


Nee ik ben niet zwanger ;-)

Maar we zijn aan de slag gegaan met de super schattige baby's.

Er zijn 2 versies, een boy en girl.

Dit is de boy:

Deze koop je HIER



Dit is de Girl:

Deze koop je HIER




Onze zoon vond dat ik voor Boy moest kiezen ;-)
Dus dat heb ik ook gedaan en heb er een klein albumpje van gemaakt.
Ik heb foto's uitgezocht van onze kleine boy {inmiddels bijna 12 jaar hihi}




De basis is gemaakt van de Dutch Doobadoo mal nummer 470.713.843
Je koopt deze mal HIER




Uiteraard is hier ook weer passend designpapier bij!
Dat is deze set:




Deze koop je HIER




De prachtige mal Frame Angel van JoyCrafts heb ik ook gebruikt.
Deze koop je HIER






Och dat kleine snoetie van onze zoon zal ik nooit vergeten 💗




Ook de prachtige teksten zitten op het knipvel, dus je altijd een bijpassende tekst.




De kleine speen en rammelaar is gemaakt met de set Giggle Baby's van JoyCrafts, nummer 6002/1450.


Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn hop.
Jullie mogen nu inspiratie op doen bij IRINA
Tot de volgende keer,

Liefs,Patricia.




































Reacties

  1. Wow....wat een GAAF babyboekje heb jij ervan gemaakt Patricia.
    Ik kan er naar blijven kijken....zo leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat een leuk boekje heb je gemaakt met dit leuke knipvel! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat een super mooi babyalbum heb je gemaakt. Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk album heb je gemaakt.
    Leuk dat je er foto's van je zoon bij hebt gedaan, hij kijkt wel heel erg zielig op de eerste foto hoor ;)
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*