Uitklapalbum


Goedemorgen lieve bloghoppers!


Voor vandaag zijn wij aan de slag gegaan met een online workshop. Heb je geen maandabonnement dan kan je de online workshop HIER ook los kopen.

Deze uitklapalbum is makkelijk te maken en je kan er zoveel kanten mee op.




Er zijn natuurlijk verschillende thema's mee te maken, ik heb dit keer gekozen voor een mannenkaart, deze zijn best lastig om te maken.
De Dutch Doobadoo grafty kit Gentleman is een super kit om leuke mannen kaarten mee te maken, dus heb ik dit keer gekozen om deze kit er ook bij te halen.

De Dutch Doobadoo grafty kit Gentleman koop je HIER





De stempelset Streetwear is een stoere set en heel erg geschikt voor mannenkaarten.
Deze set koop je HIER






De hemp cord die je HIER kunt kopen heb ik gebruikt voor bijvoorbeeld aan de labels, ik heb gebruikt gemaakt van wit en zwart.






Op de foto hierboven zie je dat ik nog een mogelijkheid heb gemaakt om nog even iets persoonlijks voor de jarige op te schrijven.





Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om zelf aan de slag te gaan met deze leuke workshop.
Ik vond het heel leuk om hem te maken en ga dit zeker vaker doen.

Dank jullie wel voor het langs hoppen, dan mogen jullie nu naar Irina hoppen!

Liefs, Patricia.


Wat moet je doen?

  • Ga 19 februari langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!






















Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*