Kaart in Standaard


Hoi Hoi!

Welkom bij een nieuwe blog van mij.

We hebben weer een topper in de online workshop.


De kaart in een standaard!
Ik ben dit keer aan de slag gegaan met het designpapier Herfstfeest, nee ik ben niet in war met de jaargetijden maar ik vind dit papier zo tof en zonde om zomaar te laten liggen, vandaar mijn keuze ;-)


Zeg nou zelf, dit is toch zonde om in de kast te laten liggen?!
Je koopt dit prachtige papier HIER 


De kaart ziet er ingeklapt {en dan klaar om te posten} zo uit:


En uitgeklapt ziet hij er zo uit:


Ik ben verliefd!


Het Hemp Cord hem ik bewerkt met inkt, harmony inkt kleur Orange, deze inkten vind je HIER
 


Ik hoop dat ik jullie inspiratie heb kunnen geven om aan de slag te gaan met deze leuke kaart.

Tot de volgende keer.

Jullie mogen nu naar Linda hoppen!

Liefs, Patricia.





Reacties

  1. Geweldig leuk deze kaart in standaard! Beertje doet het goed hierop! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, super schattig beertje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je lieve reactie Chantal.
      Het beertje is inderdaad super cute.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*