Gewoon voor jou #002

 


Goedemorgen lieve bloghoppers!

Vandaag staat de kit explosion box van gewoon voor jou in de spotlight.
Deze te gekke kit koop je HIER 




Samen met de andere meiden van Noor&Zo zijn we aan de slag gegaan met deze kit, en wat is hij leuk en makkelijk {ook niet onbelangrijk} te maken. De meeste onderdelen zijn al gesneden en gerilt. Appeltje Eitje ;-)




Ik heb op de deksel een bloem en vlinder verwerkt.






Ik heb midden in het doosje een bonbon gestopt, in de buitenste pockets zitten theezakjes {zie foto hieronder}




In de tweede pockets heb ik labels gemaakt met op 2 daarvan ook weer een pocket. 




De bovenkant van de labels heb ik afgewerkt met de Bella Lulu stansmal Stitched Borders.
Deze koop je HIER




Zo kan je zijkanten heel mooi afwerken!




Dit keer ook weer veel gebruikt gemaakt van het tacky tape.
Moet het zeker weten blijven zitten, dat gebeurt gegarandeerd met tacky!
HIER koop je de verschillende maten tacky tape.




Ik hoop dat jullie op ideeën zijn gekomen!
Ik zie jullie de volgende graag weer langs hoppen.
De volgende waar jullie naar toe mogen hoppen is Thera

Tot de volgende keer,
Patricia.
























Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*