Pop Up Card Love


Hallo lieve bloghoppers,


Wat moet je doen?

  • Ga 22 januari langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!


We hebben weer een te gekke online workshop voor jullie in de spotlight gezet. Deze is echt super leuk om te maken, niet moeilijk en het resultaat is top! Hij heet Pop Up Card Love en jullie vinden hem onder deze link.


Dit is mijn versie:



Zoals jullie zien heb ik er een zon-zee-strand thema van gemaakt met het prachtige designpapier Seashore




Alhoewel het nog winter is was ik wel even toe aan iets vrolijks.

Ook heb ik in deze kaart Kraft verwerkt, dit is bij zoveel kaarten te gebruiken en ligt eigenlijk stanaard in mijn papierkast ;-)




Er is van seashore natuurlijk ook een prachtige knipvel, ook deze heb ik verwerkt in mijn kaart.
Het desihnpapier en knipvel is ook als CombiDeal






Is dit meisje niet schattig??



Ook de Dutch Doobadoo lijm is weer onmisbaar en hoort eigenlijk gewoon bij je basis. Je koopt het hier






Hopelijk heb ik jullie wat inspiratie gegeven en krijgen jullie zin om met deze te gekke kaart aan de slag te gaan.




Dan mogen jullie nu terug naar Noor & Zo
Leuk dat jullie een kijkje kwamen nemen, en tot de volgende keer.

Liefs, Patricia


















 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*