Fun Fold Card


Hallo lieve volgers,


Het is weer tijd voor een nieuwe blog.

Fun Fold Card staat in de spotlight en wat is het weer een super leuk patroon.




Deze ziet er toch super leuk uit?!! Het patroon is te koop via Noor & Zo.
Hij is natuurlijk in verschillende smaken op te pimpen, ik heb gekozen om het knipvel Biertje te gebruiken.




Naast de te gekke afbeeldingen van flesjes staan er ook toepasselijke teksten bij om uit te knippen/stansen.




Ik heb ook gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo mal Bierflesjes nummer 470.713.829




Het is design papier wat ik gebruik heb is van het papierset Falling Leaves, deze is niet meer verkrijgbaar, maar misschien ligt het nog in jullie kast ;-)

De bierfles op de voorkant en de bierglazen heb ik bewerkt met Ditress inkt (fossilized amber)




Door het blenden met de Blending Tool kan je inkt meer of minder aanzetten zodat het meer een vloeibaar effect krijgt.






Ik hoop dat jullie weer inspiratie hebben opgedaan, en zie jullie snel weer langs hoppen.
Jullie mogen nu naar Corry

Liefs, Patricia
















Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*