Dinoooooooooos!

 

Hi! 

Vandaag gaan we superdino's in de spotlight zetten. Deze zijn natuurlijk super stoer en grappig.



Als basis heb ik de Dutch Doobadoo mal 470.713.137 gebruikt en deze heb ik met 1 kant verlengd.





Aan de zijkanten staan bomen, hier heb ik deze mal voor gebruikt Winter Wishes Berkenstammen




Het designpapier wat de dames en ik hebben gebruikt is Ten Miles





Zeg nou eerlijk, wie wel er nu niet zo'n superheld toegestuurd krijgen op een leuk kaartje? Ik denk dat menig jongenshart sneller gaat kloppen ;-)




Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren.
Ik vind het in ieder geval weer een super leuk knipvel.

Jullie mogen nu naar Corry hoppen!

Ik wens jullie een fijne dag en tot snel.

Liefs, Patricia






















Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*