Album uit een stuk


Hallo allemaal!


Het is weer bloghop tijd, dit keer zijn wij aan de slag gegaan met een nieuw model genaamd: Album uit een stuk dit is een online workshop.

En eerlijk is eerlijk wat vond ik dit een onwijs leuke opdracht, super leuk model en erg leuk om in elkaar te freubelen!!

Buitenkant:


Binnenkant:



Ik heb het designpapier Woof Woof gebruikt en heb er een mini album van onze hond van gemaakt voor onze zoon, die stapeldol is op onze Lola.


Het woordje JIJ en de tekst komen van het Marianne Design Karin's JIJ







Ook heb ik dit keer Marianne Design mallen gebruikt, nu waren Eline's Puppy's aan de beurt. Ze hebben een mooi plekje gekregen op de labels in het albumpje.






Ook heb ik gebruik gemaakt van een botjes mal, deze komt uit de set One Of A Kind Hondenhok van JoyCrafts.




Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren, onze zoon was in ieder geval dol enthousiast!





Bedankt dat jullie langs kwamen hoppen, wens jullie een fijne dag en tot de volgende keer.

Jullie mogen nu naar Thera

Liefs, Patricia




















Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*