Sterretjeskaart


Hallo lieve bloghoppers!




Nog een paar dagen en we zitten in 2021, ondanks deze rare tijd kunnen we er niet omheen dat het jaar 2020 toch echt bijna voorbij is, laten we hopen dat we de ergste periode corona dan ook gehad hebben.

Dit keer hebben wij voor jullie een sterretjeskaart gemaakt, dit patroon krijg je als je een all inclusive abonnement neemt bij Noor & Zo.
Dan krijg je toegang naar vele leuke en aparte kaart ontwerpen.



Het design papier wat ik heb gebruikt heet Believe in the Magic en koop je uiteraard bij Noor&Zo







De gaatjes voor de sterretjes heb ik gemaakt met een Gaatjesmaker dit is een "must-have" voor ons freubelaars. Hij ligt bij mij standaard op mijn werkplek.



Zijn de sterretjes die je hebt uigestanst te klein om op te plakken?
Gebruik dan net als mij een Sticky Picktool
Ook deze is onmisbaar in je gereedschapsbox.






Laten we er samen een mooi 2021 van gaan maken en laten we proberen elkaar te ondersteunen waar we kunnen. Ook hoop ik dat 2021 een creatief jaar gaat worden waarbij wij vele mooie creaties zullen maken en elkaar zullen tonen.



Lieve mensen, jullie mogen nu naar Thera hoppen voor meer inspiratie!

Liefs, Patricia














 

Reacties

  1. Prachtige kaart. Fijne kerstdagen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met het rode papier. Knap die gouden champagne glazen en leuk met het vuurwerk erboven. Groetjes, en fijne kerstdagen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je leuke reactie Gina!
      Fijne jaarswisseling.
      Liefs van mij.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*