Quatro Easelkaart



Happy New Year!!

Goedemorgen lieve allemaal, 

ik wil beginnen met jullie allemaal gelukkig nieuwjaar te wensen.
Ik hoop jullie allemaal in dit nieuwe jaar weer veel te zien als jullie komen langs hoppen :-)




We gaan het nieuwe jaar goed beginnen met een ontzettend leuk model kaart, namelijk de Quarto Easelkaart dit ontwerp kan jij ook maken als je een All Inclusive Abonnement neemt bij Noor & Zo.






Zo ziet de kaart er dan rondom uit, je maakt eigenlijk dus 4 easelkaartjes op gewenste maat en dan krijg je uiteindelijk dit leuke effect!
Ik ben fan!

Ik heb gekozen voor het design papier Vintage Teaparty



Het is een prachtig romantisch papier set, zeker voor de vintage liefhebber een must have!

Ook heb ik gebruik gemaakt van de labelvellen Vintage Teaparty



Bij de komende 4 foto's heb ik close-up's gemaakt van de 4 kleine easelkaartjes.









Ik hoop dat ik het nieuwe jaar goed ben begonnen met een leuke kaart als inspiratie. Wens jullie nog een gezellige nieuwjaarsdag toe en tot de volgende hop!

Jullie mogen nu terug naar Noor & Zo

Liefs, Patricia.







 

Reacties

  1. De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Wat een super leuke en mooie kaart! Geweldig met al die details! Die koekjes lijken net echt! Prachtig geheel!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig Nieuwjaar!
      Dank U wel voor uw reactie ❤
      Liefs Patricia 💗

      Verwijderen
  2. De beste wensen voor het nieuwe jaar. Wat een mooie kaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Betha, dat het maar weer een creatief jaar mag worden.
      Liefs Patricia ❤

      Verwijderen
  3. Ook voor jou de allerbeste wensen.
    Leuk dat je als thema Thee gekozen hebt.
    Wat een lieve kleurtjes en wat een details.
    Super kaart.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Happy New Year 🥂
      Dank je wel voor je compliment en reactie ❤
      Liefs van mij!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*