Pinguins


Gooooodemorgen lieve mensen,

Gezellig dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog.

Dit keer ben ik aan de slag gegaan met de andere dames van Noor&Zo met een nieuw knipvel van Pinguins, jullie hebben al eerder pinguins gezien bij ons maar dit is een nieuw ontwerp en wederom weer zoooo schattig, kijk nou zelf:



Ik heb een Dutch Doobadoo mal gebruikt als basis, dit is nummer 470.713.802 de kauwgomballen automaat.




Ik heb deze gecombineerd met een Shaker Window






De window shaker bevestig ik altijd met Tacky zo weet ik zeker dat hij goed blijft zitten.




Ook heb ik natuurlijk gebruik gemaakt van design papier Feliz Navidad








Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven.
Jullie mogen nu hoppen naar Linda

Tot snel!

Liefs, Patricia
























 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*