Stitched Borders

HopperDeHop, daar gaan we weer lieve mensen!


Het is maandag, bloghop-dag, gezellig dat jullie weer langskomen. Dit keer zijn de dames en ik weer aan de slag gegaan met de nieuwe Stitched Borders  van Bella Lulu.




Deze kan je natuurlijk op verschillende manieren gebruiken en wij gaan jullie laten zien wat wij er van gemaakt hebben.


Ik heb er een soort albumpje van gemaakt, de zijkanten van het albumpje kan je dus heel mooi afwerken met deze borders.




Op deze foto kan je de zijkant van het albumpje goed zien.




Ook heb ik in deze album tags verwerkt en deze ook wel afgewerkt met de borders. Op een tab zit een stempel van Bella Lulu, dit is de Buttons Stamp in combinatie met Nesting Dies







Op de tweede tab heb ik gebruik gemaakt van de Street Wear stamp.






Uiteraard heb ik ook weer design papier gebruikt, dit keer heb ik gekozen voor Love Letters deze is veelzijdig en makkelijk in gebruik!





Dit is mijn eindresultaat, het was weer super leuk om te doen.
Ik hoop dat jullie wat inspiratie op hebben gedaan.




Bedankt dat jullie langs kwamen.
Jullie mogen nu naar Laura hoppen.

Liefs, Patricia.
















Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*