PopUp Card

Hallo lieve allemaal,


Vandaag een nieuwe bloghop, dit keer met een prachtig model kaart!!

Dit is een model van een online workshop te bestellen bij:

  Noor en Zo




Het is zo'n ontzettend leuk model die voor alle gelegenheden gebruikt kan worden.
Ik heb voor kerst gekozen.
Het design papier wat ik gebruikt heb is:


Deze is van Noor! design.

Ook heb ik een gezellige kerstman verwerkt in deze kaart.



Natuurlijk kunnen de nesting dies niet ontbreken, deze snijmal ligt al standaard op mijn werkplek!




Op de voorkant heb ik gebruikt gemaakt van de 






Kortom, weer een fantastisch project om aan mee te mogen werken.
Lijkt het jou ook leuk, twijfel geen moment en bestel deze leuke online workshop!






Dank je wel dat je langs kwam "hoppen" en tot de volgende keer.

Je mag nu naar Thera hoppen!!


Liefs,
Patricia.








Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*