Oh Denneboom ... Oh Denneboom!


Gooooooodmorning lieve bloghoppers!




Het is vrijdag en weer tijd voor een nieuwe bloghop. 

Wij zijn dit keer aan de slag gegaan met de MDF Boom van Studio Light.



 Het design papier wat ik heb gebruikt is van Noor&Zo en heet Feliz Navidad.

Heerlijke frisse kerstkleurtjes.




Ook heb ik dit keer weer de onwijs leuke pinguins gebruikt van Bella Lulu.
So Cute!!



Zeg nou zelf, deze koppies kan je toch niet weerstaan??





De boom heb ik geschilderd met gesso van Dutch Doobadoo.





Ik heb naast de boom nog 2 dingen gemaakt om er een soort van "dorpje" van te maken. Met de mal van JoyCrafts heb ik een Koek en Zopie kraam gemaakt.



En wat is een echte winter nu zonder natuurijs en schaatsen?




Natuurlijk zijn de tekstjes weer gestanst met mijn favoriete stans set Nesting Dies




Ook word er een kleine lichtsnoer bij de MDF boom geleverd, in de achterkant van de boom kan je deze bevestingen. Dit geeft natuurlijk een prachtig effect als de boom af is!




De cardstock boom die ik in de MDF boom geplaatst heb ik de boom van de dutch doobadoo mal 470.713.723.





Wat ontzettend dat je langs kwam "hoppen". Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven.

Jullie mogen nu naar Noor & Zo terug hoppen!

Liefs, Patricia





















Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*