Grunge Mask

Hey Hoi!

Super leuk dat je ook vandaag weer langs komt "hoppen"!

In deze blog ga ik wel een beetje buiten mijn comfortzone, spannend!! Normaal ben ik wel erg van de "nestjes" en "recht" maar spelen met een stencil is eingelijk gewoon doen! 




Ik vind de combi zwart/roze zo'n heerlijke combi, love it!

De roze achtergrond is gemaakt met deze prachtige Grunge Mask







Wat "oude" stempelsetjes van NoorenZo en Marianne Design voor de dag getoverd en kijk eens wat een leuk effect.


Ook heb ik gebruik gemaakt van stookjes zwarte tulle en splitpennen. Zo krijgt het een speels effect.








Wat ontzettend tof dat jullie weer gezellig kwamen kijken, ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren.

Jullie mogen nu terug "hoppen" naar


Liefs, Patricia








Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*